Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איך לייצר הכנסה פסיבית

25.12.19

הרצון לייצר הכנסה פסיבית קיים בכל גיל אך הצורך מתגבר כשבני הזוג יוצאים לפנסיה. סך ההכנסות החודשיות יורד באופן משמעותי ולכן קיימת חשיבה להשלים את ההכנסה ממקור נוסף, כדי ליצור בסך הכול הכנסה כוללת שדומה לסך ההכנסות של בני הזוג ממקומות העבודה שלהם, טרם היציאה לפנסיה.

איך לייצר הכנסה פסיבית

אחת האופציות המובילות היא רכישת דירה להשקעה, מתוך מבחר דירות למכירה בחדרה. נוח מאד לרכוש דירה להשקעה בעיר בה מתגוררים בני הזוג כך שיוכלו לטפל בכל הקשור להשכרת הנכס כדי שתהיה להם הכנסה פסיבית בכל חודש.

בחדרה צצו בשנים האחרונות כמה שכונות חדשות כמו עין הים ושכונת הפארק אשר תוכננו מראש על פי צרכי התושבים. יש בהן פארקים רחבי ידיים, גני שעשועים, מוסדות חינוך מובילים, שבילי אופניים קרבה לכבישים הראשיים ונוחות מרבית בכל תחומי החיים.

הערך המוסף בשכונות הללו יצר ביקוש גדול מאד לדירות להשכרה ולכן קיימת סבירות גבוהה שאם בני הזוג ירכשו בשכונות האיכותיות הללו דירות, הם גם ימצאו לקוחות שיהיו מעוניינים לשכור נכס זה.

חיפוש אחר דירה למכירה

הדרך הנכונה ביותר לחיפוש דירה במיקום מצוין היא באמצעות מתווך מיומן אשר מכיר היטב את הסביבה. הוא זה שיודע באילו רחובות יש תמיד דרישה לדירות בשכירות, אילו מהבניינים הם איכותיים מתוחזקים כהלכה ועוד.

בהתאם ליכולות הכספיות של בני הזוג המתווך יציע להם כמה אופציות של דירות במיקומים טובים, במחירים שביקשו ובפינוי קרוב כך שיוכלו להשכיר את הנכס.

טרם ההסכמה העקרונית, הרוכש יתאם מועד לעריכת בדק בית כך שמהנדס יבדוק את הדירה לאורכה ולרוחבה כדי לוודא שהיא תקינה, ללא רטיבות, נזילה, פגמים או כל בעיה אחרת העלולה לסכן את הקונים.

לאחר ההתלבטויות, הם יבחרו את הדירה הנראית להם ביותר ויקדמו את המשא ומתן עם בעליה כדי להגיע לחתימת חוזה בתנאי תשלום אשר מוסכמים על כולם.

אופציות נוספות לרכישת דירה

אפשרות אחרת היא רכישת דירה באזורים הסמוכים לחדרה כמו לדוגמה, אפשר לחפש דירות למכירה בפרדס חנה. הישוב הפסטורלי עדיין שומר על צביונו הכפרי ואפשר למצוא שם דירות יפהפיות חלקן חדשות ומקצתן ישנות אשר גם אותן אפשר בשלב מאוחר יותר להשכיר.

בשני המקרים מדובר בהכנסה פסיבית של כמה אלפי שקלים בכל חודש, תלוי בגודלה של הדירה. אם מדובר בדירת חמישה חדרים דמי השכירות החודשיים יהיו גבוהים יותר מאלו של דירת שלושה או ארבעה חדרים.

דרך נוספת ליצירת הכנסה פסיבית היא רכישת נכס בחו"ל. קיימות כמה וכמה אופציות לרכישת דירות במדינות שנות באירופה כמו אנגליה, ספרד, הונגריה רומניה ומדינות ונוספות וגם ברחבי ארה"ב.

גם במסלול זה אפשר ליהנות מהכנסה פסיבית נאה בהתאם למיקומה של הדירה, לגודלה ולביקוש בסביבת מגורים זו.

רוצים לדבר עם נציג שלנו?

    רוצים שנציג/ה שלנו
    יחזור אליכם?
    לחצו כאן!

    רוצים לדבר עם נציג שלנו?




      תפריט נגישות
      LM web solution
      Call Now Button